Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna – Bc. Eva Hájková
Bc. Eva Hájková
Master's thesis
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Marketing Strategy and marketing mix of the Brno House of Arts
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměří na vypracování marketingové strategie pro Dům umění města Brna. Součástí práce je i marketingový výzkum a to sociologický kvantitativní výzkum v podobě dotazníku a kvalitativní výzkum formou interview. Práce zahrnuje zejména segmentaci, targeting a positioning. Výsledek práce je navržení kompletního marketingového mixu a strategie pro Dům umění města Brna.Abstract:
This dissertation concerns the marketing strategy of the Brno House of Arts. This dissertation includes marketing researching quantitative sociological research in the form of a questionnaire and qualitative research through interviews. The dissertation also includes segmentation, targeting and positioning. The result of the dissertation is to design a complete marketing mix and strategy for the Brno …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 1. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/d2vcf/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 2. 2012
- Supervisor: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
- Reader: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Marketing jako nástroj k integraci umění a široké veřejnosti s důrazem na prodej a nákup uměleckých děl
Adéla Petříčková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Klára Milatová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Šárka Kneblová -
Marketingová strategie kavárny Kafebobule
Hana Kopecká -
Market Analysis for a Corporate Travel Management Company
Irina Denisova