Bc. Eva Hájková

Diplomová práce

Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna

Marketing Strategy and marketing mix of the Brno House of Arts
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměří na vypracování marketingové strategie pro Dům umění města Brna. Součástí práce je i marketingový výzkum a to sociologický kvantitativní výzkum v podobě dotazníku a kvalitativní výzkum formou interview. Práce zahrnuje zejména segmentaci, targeting a positioning. Výsledek práce je navržení kompletního marketingového mixu a strategie pro Dům umění města Brna.
Abstract:
This dissertation concerns the marketing strategy of the Brno House of Arts. This dissertation includes marketing researching quantitative sociological research in the form of a questionnaire and qualitative research through interviews. The dissertation also includes segmentation, targeting and positioning. The result of the dissertation is to design a complete marketing mix and strategy for the Brno …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 2. 2012
  • Vedoucí: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta