Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna – Bc. Eva Hájková
Bc. Eva Hájková
Diplomová práce
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Marketing Strategy and marketing mix of the Brno House of Arts
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměří na vypracování marketingové strategie pro Dům umění města Brna. Součástí práce je i marketingový výzkum a to sociologický kvantitativní výzkum v podobě dotazníku a kvalitativní výzkum formou interview. Práce zahrnuje zejména segmentaci, targeting a positioning. Výsledek práce je navržení kompletního marketingového mixu a strategie pro Dům umění města Brna.Abstract:
This dissertation concerns the marketing strategy of the Brno House of Arts. This dissertation includes marketing researching quantitative sociological research in the form of a questionnaire and qualitative research through interviews. The dissertation also includes segmentation, targeting and positioning. The result of the dissertation is to design a complete marketing mix and strategy for the Brno …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d2vcf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 2. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Marketing jako nástroj k integraci umění a široké veřejnosti s důrazem na prodej a nákup uměleckých děl
Adéla Petříčková -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Klára Milatová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Šárka Kneblová -
Marketingová strategie kavárny Kafebobule
Hana Kopecká -
Market Analysis for a Corporate Travel Management Company
Irina Denisova