Návrh plánu marketingovej komunikácie š.p. Diamant Dudince pre sezónu 2015/2016 – Michal Jankovič
Michal Jankovič
Bakalářská práce
Návrh plánu marketingovej komunikácie š.p. Diamant Dudince pre sezónu 2015/2016
Design of marketing communication of SLOVTHERMAE, Spa Diamant Dudince for season 2015/2016
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením marketingového mixu LÚ Diamant, s důrázem na marketingovou komunikaci. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které zajišťují zvýšení návštěvnosti lázeňských zařízení. Pozornost také věnuje zhodnocení hlavních konkurentů v oblasti lázeňské péče. Se záměrem pochopit potřeby současných a potenciálních klientů společnosti byly využity 2 dotazníkové šetření (103 a 201 …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the assessment of the marketing mix of LF Diamant, with an emphasis on marketing communication. It focuses on identify-ing the factors, that would ensure increasing the number of visitors in spa facilities. Attention is also focused on the assessment of the main competitors in the field of spa care. In order to understand the needs of current and potential clients of the …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá zhodnotením marketingového mixu LÚ Diamant, s dôrazom na marketingovú komunikáciu. Zameriava sa na identifikáciu faktorov, ktoré zabezpečujú zvýšenie návštevnosti kúpeľných zariadení. Pozornosť taktiež venuje zhodnoteniu hlavných konkurentov v oblasti kúpeľnej starostlivosti. So zámerom pochopiť potreby súčasných a potenciálnych klientov spoločnosti boli využité 2 dotazníkové …víceKlíčová slova
lázeňská péče cestovní ruch marketingová komunikace marketingový průzkum Léčebný ústav (LÚ) Diamant
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Marketing Communication of Hospitality Facility Focusing on Congress
Nikola Mikéciová -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková
Název
Vložil
Vloženo
Práva