Bc. Eliška Bučková

Diplomová práce

Inkluze v předškolním vzdělávání z pohledu učitelů a asistentů pedagoga

Inclusion in Preschool Education from the Perspective of Teachers and Teaching Assistants
Anotace:
Diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním v mateřské škole z pohledu učitelů a asistentů pedagoga. V teoretické části vymezujeme pojmy jako inkluzivní vzdělávání, popisujeme spolupráci mateřských škol rámci inkluzivního vzdělávání, dále dítě se speciálně vzdělávacími potřebami, podpůrná opatření a v neposlední řadě pedagoga, asistenta pedagoga a jejich vzájemnou spolupráci. Praktická část se …více
Abstract:
The thesis deals with inclusive education in kindergarten from the perspective of teachers and teaching assistants. In the theoretical part we define concepts such as inclusive education, describe the cooperation of kindergartens within inclusive education, a child with special educational needs, support measures and last but not least the teacher, teaching assistant and their cooperation. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bučková, Eliška. Inkluze v předškolním vzdělávání z pohledu učitelů a asistentů pedagoga. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe