Výuka (základů) informatiky na vysokých školách v ČR – Jindřich Domanja
Jindřich Domanja
Bakalářská práce
Výuka (základů) informatiky na vysokých školách v ČR
Informatics education at universities in the Czech republic
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat náplň výuky informatiky na vysokých školách v ČR a prezentovat výsledky této analýzy v kontextu současné informační společnosti. Důraz je kladen na zjišťování, jak je vysokoškolská výuky informatiky chápána - zda jsou studenti učeni spíše práci s počítačem (počítačové gramotnosti), nebo práci s informacemi (informační gramotnosti). Téma se dotýká také hrozby digitální …víceAbstract:
The main goal of this bachelor theses is to analyse the content of informatics education at universities in the Czech Republic and to present conclusions of the analysis in the context of current (information) society. This work focuses on a research of what skills and knowledge students of informatics gain -- whether they are taught how to use computer and its software (computer literacy) rather than …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45551
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedoucí: Václav Řezníček
- Oponent: Tomáš Sigmund
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45551
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Digital literacy of elementary and secondary school students and how to measure it
Tereza Gavelčíková -
Measurement of Areas and Spaces with a Digital Information Model of the Building and 2D Documentation
Mani Kebriti -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova