Bc. Helena PISKOŘOVÁ

Bakalářská práce

Marketingové aktivity ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Uvedení služby O2 TV na trh

Uvedení na trh produktu O2 TV

Marekating activities in the Company Telefónica O2 Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o marketingových a komunikačních aktivitách při uvedení no-vé služby s komerčním názvem O2 TV od společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. na trh. Práce se věnuje marketingové analýze služby, popisu situace na trhu, konkurenci a cílové skupině, dále jednotlivým částem marketingového mixu a konečně také samotným marketingovým komunikacím při komerčním spuštění. Cílem …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing and communication activities during commercial launch of O2 TV service, which is provided by Telefónica O2 Czech Republic, a.s. The thesis is focused on marketing analyse of the service and market, competition and target group description. The next text is about segmentation of marketing mix and marketing communication during commercial launch. The aim of this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor: 4861

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
  • Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PISKOŘOVÁ, Helena. Marketingové aktivity ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Uvedení služby O2 TV na trh. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.