Analýza produktové strategie v oblasti cestovního ruchu – Martin Janík
Martin Janík
Master's thesis
Analýza produktové strategie v oblasti cestovního ruchu
Analysis of Product Strategy in the Field of Tourism
Abstract:
Smyslem této práce bylo zpracování výzkumu, který byl postaven na důkladně sestaveném a naplánovaném dotazníkovém šetření. Toto šetření zkoumalo možnosti inovace procesu sestavování nabídky cestovní kanceláře CK TURISTA s.r.o. Relevance získaných dat bylo dosaženo správným zacílením na respondenty, jimiž byli výhradně současní zákazníci cestovní kanceláře. Pro distribuci dotazníků byly určeny konkrétní …moreAbstract:
The aim of this work was to conduct research based on a thoroughly compiled and planned questionnaire survey. This survey examined the possibilities of innovating the process of assembling offers for the travel agency CK TURISTA Ltd. The relevance of the obtained data was achieved by targeting exclusively current customers of the travel agency. Specific tours were designated for the distribution of …moreKeywords
cestovní agentura cestovní kancelář cestovní ruch strategie dotazník dotazníkové šetření faktorová analýza inovace kvantitativní výzkum lyžování marketing marketingový výzkum nabídka online marketing prodej produktová strategie produktová řada reklama shluková analýza sport zákaznické preference autobusový zájezdKeywords
bus tour clustering analysis customer preferences marketing marketing research innovation offer product strategy product range advertisement online marketing sales travel agency tour operator tourism strategy questionnaire questionnaire survey factor analysis skiing sport quantitative research.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/153117
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2024
- Supervisor: Jiří Lošťák
- Reader: Jiří Krajča
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Návrh produktové strategie nově vznikající kavárny
Dan Sedláček -
Využití Buss - Perry Aggression Questionnaire při výběru k Policii ČR
Veronika KOBZOVÁ -
Development of e-commerce - analysis of customer behaviour and preferences when buying apparel
Aleksandra Kim -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum
Klára Botíková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta