Influencer marketing v oblasti sportu a jeho vliv na generaci Y – Michaela Hřebíčková
Michaela Hřebíčková
Bachelor's thesis
Influencer marketing v oblasti sportu a jeho vliv na generaci Y
Influencer marketing in the area of sport and its impact on generation Y
Abstract:
HŘEBÍČKOVÁ, M. Influencer marketing v oblasti sportu a jeho vliv na generaci Y. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Bakalářská práce se zabývá vlivem influencer marketingu v oblasti sportu na generaci Y, a to zejména na Instagramu. Tato práce se skládá z teoretické části a vlastní části práce, která obsahuje analýzu dat získaných pomocí kvalitativního šetření ve formě rozhovorů …moreAbstract:
HŘEBÍČKOVÁ, M. Influencer marketing in the area of sport and its impact on generation Y. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2021. The bachelor thesis deals with the impact of influencer marketing in the area of sport on generation Y, especially on Instagram. This thesis consists of a theoretical part and own part of the thesis, which includes an analysis of data acquired by qualitative survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marcela Kormaňáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HŘEBÍČKOVÁ, Michaela. \textit{Influencer marketing v~oblasti sportu a~jeho vliv na generaci Y}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/k0dpfy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Financial Management
Theses on a related topic
-
Influencer marketing "for social good": Využití influencerů neziskovými organizacemi
Sára Černá -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova