Využití canisterapie v rámci inkluzivního vzdělávání na 1. stupni základních škol – Sabina HERMÉLY
Sabina HERMÉLY
Master's thesis
Využití canisterapie v rámci inkluzivního vzdělávání na 1. stupni základních škol
The use of canine-assisted therapy within an inclusive education in primary schools
Abstract:
Diplomová práce se zabývá canisterapeutickým procesem v kontextu se vzděláváním inkludovaných žáků na 1. stupni základních škol. V teoretickém rámci práce je definována canisterapie a popsán canisterapeutický proces. Současně tato část práce charakterizuje inkluzivní vzdělávání a různé druhy znevýhodnění i s jejich dopady na žáky navštěvující první stupeň. Praktické část se odvíjí z propojení canisterapie …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the canine - assisted therapy process in the context of the education of included pupils in the 1st grade of primary schools. The theoretical framework of the thesis defines dog - assisted therapy and describes the therapy process. At the same time, this part of the work characterizes inclusive education and various types of disadvantages and their effects on students …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HERMÉLY, Sabina. \textit{Využití canisterapie v rámci inkluzivního vzdělávání na 1. stupni základních škol}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/k0qj8g/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HERMÉLY, Sabina. Využití canisterapie v rámci inkluzivního vzdělávání na 1. stupni základních škol. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights