Ing. Adam Škaloud

Bachelor's thesis

Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy

Audiovisual Viral Communication Requirements of its Communication Success - Selection of Case Studies, Analysis of Content and Form
Abstract:
Úkolem bakalářské práce je vyhodnotit výhody a nevýhody využití virálního marketingu v komunikaci podniků se stávajícími a potenciálními zákazníky. Dále jsou popsána možná spojení tohoto způsobu šíření reklamních sdělení s jednotlivými nástroji marketingové komunikace: reklamou, podporou prodeje, PR, osobním prodejem a direct marketingem. Z autorského hlediska jsou uvedena možná řešení marketingového …more
Abstract:
Target of this thesis is to point out advantages and disadvantages of using viral marketing in communication with existing and potentional customers. Then there are described possible connections of this kind of sharing commercial message with individual tools of marketing communication – advertisement, sales promotion, PR, personal selling and direct marketing. There are listed possible solutions …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní