Značka ETA a její vnímání u cílové skupiny 18-25 let – Bc. Monika Chodilíková
Bc. Monika Chodilíková
Master's thesis
Značka ETA a její vnímání u cílové skupiny 18-25 let
Perception of ETA Brand by the Target Group Aged 18-25
Abstract:
Cílem diplomové práce je zjistit, jak cílová skupina lidí ve věku 18-25 let vnímá značku ETA. Diplomová práce je rozdělena do teoretické, praktické a projektové části. Předmětem teoretické části je vymezení pojmů jako je značka a její význam, image a identita značky, hodnota značky, její budování a marketingový výzkum. Praktická část práce je věnována charakteristice značky ETA, analýze její současné …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to identify the perception of ETA brand among the target group aged 18-25. The thesis is divided into theoretical, practical and project part. The theoretical part aims to define concepts such as brand and its importance, brand image and identity, brand value, brand building and marketing research. The practical part introduces the brand ETA, describes its current marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHODILÍKOVÁ, Monika. \textit{Značka ETA a její vnímání u cílové skupiny 18-25 let}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/k37aft/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Chodilíková, Monika. Značka ETA a její vnímání u cílové skupiny 18-25 let. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková