Markéta Ježková

Bachelor's thesis

Nákupní rozhodování zákazníka ve vybraném oděvním řetězci se zaměřením na fast fashion

Buying decision of customer in selected clothing chain store focusing on fast fashion.
Abstract:
JEŽKOVÁ, M. Nákupní rozhodování zákazníka ve vybraném oděvním řetězci se zamě-řením na fast fashion. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 20017.Bakalářská práce je zaměřena na poznání nákupního chování zákazníka ve vybra-ném oděvním řetězci a identifikaci faktorů ovlivňujících zákazníkovo rozhodování ve fast fashion řetězcích. V teoretické části je popsán marketing v oděvních řetěz …more
Abstract:
JEŽKOVÁ, M. Buying decision of customer in selected clothing chain store focusing on fast fashion. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2017.The bachelor thesis focuses on buying decision of customer in selected clothing chain store and identification of factors which have impact on customer decision in fast fashion chains. The theoretical part of the thesis describes marketing in clothing chain …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta