Markéta Ježková

Bakalářská práce

Nákupní rozhodování zákazníka ve vybraném oděvním řetězci se zaměřením na fast fashion

Buying decision of customer in selected clothing chain store focusing on fast fashion.
Anotace:
JEŽKOVÁ, M. Nákupní rozhodování zákazníka ve vybraném oděvním řetězci se zamě-řením na fast fashion. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 20017.Bakalářská práce je zaměřena na poznání nákupního chování zákazníka ve vybra-ném oděvním řetězci a identifikaci faktorů ovlivňujících zákazníkovo rozhodování ve fast fashion řetězcích. V teoretické části je popsán marketing v oděvních řetěz …více
Abstract:
JEŽKOVÁ, M. Buying decision of customer in selected clothing chain store focusing on fast fashion. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2017.The bachelor thesis focuses on buying decision of customer in selected clothing chain store and identification of factors which have impact on customer decision in fast fashion chains. The theoretical part of the thesis describes marketing in clothing chain …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta