Nákupní rozhodování zákazníka ve vybraném oděvním řetězci se zaměřením na fast fashion – Markéta Ježková
Markéta Ježková
Bakalářská práce
Nákupní rozhodování zákazníka ve vybraném oděvním řetězci se zaměřením na fast fashion
Buying decision of customer in selected clothing chain store focusing on fast fashion.
Anotace:
JEŽKOVÁ, M. Nákupní rozhodování zákazníka ve vybraném oděvním řetězci se zamě-řením na fast fashion. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 20017.Bakalářská práce je zaměřena na poznání nákupního chování zákazníka ve vybra-ném oděvním řetězci a identifikaci faktorů ovlivňujících zákazníkovo rozhodování ve fast fashion řetězcích. V teoretické části je popsán marketing v oděvních řetěz …víceAbstract:
JEŽKOVÁ, M. Buying decision of customer in selected clothing chain store focusing on fast fashion. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2017.The bachelor thesis focuses on buying decision of customer in selected clothing chain store and identification of factors which have impact on customer decision in fast fashion chains. The theoretical part of the thesis describes marketing in clothing chain …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JEŽKOVÁ, Markéta. \textit{Nákupní rozhodování zákazníka ve vybraném oděvním řetězci se zaměřením na fast fashion}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/k395p0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie
Valérie Štursová