Ing. Claudie Urbanová

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum

Means of Marketing Communication for the Child Audience
Anotace:
Tato bakalářská práce se především zabývá působením prostředků marketingové komunikace na dětské publikum ve věku od osmi do deseti let, v období Vánočních svátků. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaký prvek z prostředků marketingové komunikace na děti nejvíce působí v tomto období a ovlivňuje jejich přání a nákupní chovaní. Metodu dotazování respondentů jsem zvolila strukturovaný rozhovor doplněný …více
Abstract:
This Bachelor Thesis deals mainly with the impacts of marketing communication tools on children aged from eight to ten, during Christmas holidays. The aim of this work is to determine which element of the marketing communication tools affects children most actively in this period and influences their wishes and their purchasing behavior. As the questioning method of respondents, I have chosen a structured …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Petr Fišer

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní