Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum – Ing. Claudie Urbanová
Ing. Claudie Urbanová
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Means of Marketing Communication for the Child Audience
Anotace:
Tato bakalářská práce se především zabývá působením prostředků marketingové komunikace na dětské publikum ve věku od osmi do deseti let, v období Vánočních svátků. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaký prvek z prostředků marketingové komunikace na děti nejvíce působí v tomto období a ovlivňuje jejich přání a nákupní chovaní. Metodu dotazování respondentů jsem zvolila strukturovaný rozhovor doplněný …víceAbstract:
This Bachelor Thesis deals mainly with the impacts of marketing communication tools on children aged from eight to ten, during Christmas holidays. The aim of this work is to determine which element of the marketing communication tools affects children most actively in this period and influences their wishes and their purchasing behavior. As the questioning method of respondents, I have chosen a structured …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xu7do/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Petr Fišer
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Edita Hadrová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Daniela Bémová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Adam Krutský