Využití sociálních sítí v lékárenství – Thuy Linh Nguyen
Thuy Linh Nguyen
Bakalářská práce
Využití sociálních sítí v lékárenství
Use of social networks in the pharmacy sector
Anotace:
Hlavním tématem bakalářské práce je využití sociálních sítí v lékárenském odvětví, zejména ve velkých lékárenských společnostech v České republice. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku využití sociálních sítí pro internetový marketing, především tu bude rozebrán marketing na Facebooku. Dále v praktické části bude představena lékárenská firma BENU a budou analyzovány a vyhodnocovány její marketingové …víceAbstract:
The main topic of the thesis is the use of social networks in the pharmacy sector, especially in large pharmacy companies in the Czech Republic. The theoretical part focuses on the characteristics of using social networks for internet marketing, especially marketing on Facebook. In the practical part, the pharmaceutical company BENU will be introduced and its marketing activities on Facebook will be …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76819
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Viktoria Petrasová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76819
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Juraj Ondrejka -
Social networks and its marketing potential for enterprises
Karyna Kasperovych -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria