Marketingová komunikace divadla Kalich k muzikálu Mauglí – Jakub Michalovský
Jakub Michalovský
Bakalářská práce
Marketingová komunikace divadla Kalich k muzikálu Mauglí
Marketing Communications of the Kalich theater for its musical Mowgli
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci divadla Kalich s využitím sociálních sítí a Facebook aplikací použitých pro zlepšení marketingové komunikace. V teoretické části jsou vymezeny pojmy marketingu, marketingového mixu, marketingová komunikace a marketingová komunikace na Facebooku. Praktická část již konkrétně pojednává o marketingové komunikaci divadla v praxi. Cílem práce je přiblížit …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with marketing communications of the Kalich theatre using social networks and Facebook applications used in order to improve marketing communications. The theoretical part defines the concepts of marketing, marketing mix, marketing communication and marketing communication on Facebook. The practical part specifically discusses the theatre's marketing communications in practice …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44121
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2015
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Renáta Myjavcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44121
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Fenomén sirotků v britské literatuře
Kateřina Cafourková