Manager as a Leader: Motivation Across Cultures – Bc. Milena Saikina
Bc. Milena Saikina
Bakalářská práce
Manager as a Leader: Motivation Across Cultures
Manager as a Leader: Motivation Across Cultures
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o různých motivačních teoriích, kulturní rozmanitosti a řízení kulturní rozmanitosti v organizaci. V práci budou také široce diskutovány výhody a nevýhody kulturní rozmanitosti na trhu. Například motivační strategie, které jsou účinné v jednom kulturním prostředí, mohou být v jiném přímo urážlivé. Veřejné přijetí, na které může být prodejce ve Spojených státech hrdý …víceAbstract:
This bachelor thesis is about various motivation theories, cultural diversity and managing cultural diversity in an organization. Also, the advantages and disadvantages of the cultural diversity in the market will be broadly discussed in the thesis. For example motivational strategies that are effective in one cultural setting can be downright offensive in another. The public acceptance that a salesperson …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bt90v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2021
- Vedoucí: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák -
The Use of Google Documents and Google Sites in Project Work
Ludmila Kovářová -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Modelování cen nemovitostí s využitím dat z Google trends
Adam Cihlář -
Google Translate and eTranslate: Neural Machine Translation Comparative Analysis
Ondřej Mičola -
Ein Beitrag zur Evaluierung von DeepL und Google Translate für die Sprachrichtung Deutsch-Tschechisch vor dem Hintergrund der aktuellen Tendenzen in der maschinellen Übersetzung
Lukáš Tamaškovič -
Nowcasting stavebních povolení s Google Trends ve vybraných evropských zemích
Petr Jordanov -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková