Analýza distribuce vybraného produktu při vstupu na nový trh – Markéta Kučerová
Markéta Kučerová
Bachelor's thesis
Analýza distribuce vybraného produktu při vstupu na nový trh
Distribution Analysis of the Selected Product for Entering a New Market
Abstract:
Daná bakalářská práce má za cíl, na základě možných forem vstupu na zahraniční trh, doporučit či nedoporučit vstup firmě na zahraniční trh. V dílčí teoretické části jsou popsány možné teoretické formy vstupu na zahraniční trh a jejich možné potencionální využití, včetně rizik. Praktická část zahrnuje popis společnosti Dřevovýroba TOPA, s.r.o. a její SWOT analýzu. Poté jsou představeny různé marketingové …moreAbstract:
On the basis of possible entry forms to the foreign market, this bachelor thesis attempts to suggest and recommend that the company either enters or does not enter the foreign market. The theoretical part describes likely theoretical forms of entry to the foreign market and their potential application, including the risks. The practical part focuses on the description of the company Dřevovýroba TOPA …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUČEROVÁ, Markéta. \textit{Analýza distribuce vybraného produktu při vstupu na nový trh}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/k4hsj5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kučerová, Markéta. Analýza distribuce vybraného produktu při vstupu na nový trh. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management of International Trade
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Dominika Šrámková -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Silvie Šťastná -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Marketingová strategie podniku při vstupu na zahraniční trh
Arina Dremlyukh
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights