Michaela Pánková

Bakalářská práce

Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky

Analysis of the marketing environment of the selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o analýze marketingového prostředí společnosti Bombay Express zabývající se prodejem indického jídla. V teoretické části je popsána definice marketingu, marketingová strategie a marketingové prostředí, jehož součástí jsou mikroprostředí a makroprostředí. V praktické části je představena společnost a dále je zaměřena na analýzu makroprostředí a mikroprostředí a následné …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the analysis of the marketing environment of Bombay Express, an Indian food company. The theoretical part describes the definition of marketing, the marketing strategy and the marketing environment, which includes the micro-environment and the macro-environment. In the practical part, the company is presented and it is further focused on the analysis of the macro and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.