Michaela Pánková

Bachelor's thesis

Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky

Analysis of the marketing environment of the selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o analýze marketingového prostředí společnosti Bombay Express zabývající se prodejem indického jídla. V teoretické části je popsána definice marketingu, marketingová strategie a marketingové prostředí, jehož součástí jsou mikroprostředí a makroprostředí. V praktické části je představena společnost a dále je zaměřena na analýzu makroprostředí a mikroprostředí a následné …more
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the analysis of the marketing environment of Bombay Express, an Indian food company. The theoretical part describes the definition of marketing, the marketing strategy and the marketing environment, which includes the micro-environment and the macro-environment. In the practical part, the company is presented and it is further focused on the analysis of the macro and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
  • Reader: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.