Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky – Michaela Pánková
Michaela Pánková
Bachelor's thesis
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Analysis of the marketing environment of the selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o analýze marketingového prostředí společnosti Bombay Express zabývající se prodejem indického jídla. V teoretické části je popsána definice marketingu, marketingová strategie a marketingové prostředí, jehož součástí jsou mikroprostředí a makroprostředí. V praktické části je představena společnost a dále je zaměřena na analýzu makroprostředí a mikroprostředí a následné …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the analysis of the marketing environment of Bombay Express, an Indian food company. The theoretical part describes the definition of marketing, the marketing strategy and the marketing environment, which includes the micro-environment and the macro-environment. In the practical part, the company is presented and it is further focused on the analysis of the macro and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ouq7r/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PÁNKOVÁ, Michaela. \textit{Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/k5fm4q/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Grand strategy George Bushe mladšího: kontinuita, nebo změna?
Tomáš Kiss -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Martin Kovařík