Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky – Michaela Pánková
Michaela Pánková
Bachelor's thesis
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Analysis of the marketing environment of the selected company
Anotácia:
Tato bakalářská práce pojednává o analýze marketingového prostředí společnosti Bombay Express zabývající se prodejem indického jídla. V teoretické části je popsána definice marketingu, marketingová strategie a marketingové prostředí, jehož součástí jsou mikroprostředí a makroprostředí. V praktické části je představena společnost a dále je zaměřena na analýzu makroprostředí a mikroprostředí a následné …viacAbstract:
This bachelor's thesis deals with the analysis of the marketing environment of Bombay Express, an Indian food company. The theoretical part describes the definition of marketing, the marketing strategy and the marketing environment, which includes the micro-environment and the macro-environment. In the practical part, the company is presented and it is further focused on the analysis of the macro and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ouq7r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Grand strategy George Bushe mladšího: kontinuita, nebo změna?
Tomáš Kiss -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Martin Kovařík