Analýza postojů spotřebitelů k reklamě na sociálních sítích – Radek Stankuš
Radek Stankuš
Bakalářská práce
Analýza postojů spotřebitelů k reklamě na sociálních sítích
Consumer Attitudes Analysis towards Advertising on Social Networks
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat chování spotřebitelů vůči reklamě na sociálních sítích. Je věnována teoretickému zpracování spotřebitelského chování a trhu online reklamy. Jsou zde rozebrány jednotlivé pojmy související s danou problematikou. Výzkumná část je zaměřena na analýzu vnímání reklamy na konkrétních sociálních sítích, obeznámenost s technickými pojmy spojenými s reklamou a názory …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse consumer behaviour towards advertisements on social media. It is devoted to the theoretics of consumer behaviour and the online advertising market. The different concepts related to the issue are discussed. The research part focuses on the analysis of the perception of advertising on specific social networks, familiarity with technical terms related to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149679
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Ivana Čermáková
- Oponent: Petr Lůžek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Cenová mapa realitního trhu a předpokládaný vývoj realitního trhu Olomouckého kraje
Jiřina Březina Majer -
Analýza nákupního rozhodování spotřebitele na trhu čokoládových tabulek na českém a německém trhu
Kateřina Pokorná -
Změny na trhu pojištění motorových vozidel na českém pojistném trhu
Tereza Pužmanová -
Ekonomické dopady antimonopolní regulace v kontextu globálního trhu - analýza trhu elektrickou energií
Ivana Hrubá -
Analýza trhu profesního vzdělávání v oblasti projektového řízení
Adam Javorčík -
Analýza závislosti trhu práce v Pražské metropolitní oblasti na příkladu okresu Praha-východ v letech 2009-2017: implikace pro zvýšení flexibility trhu práce v regionu
Michael Krčmář -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček