Bc. David Macek

Diplomová práce

Témata a aspekty prožívání studia na gymnáziu u rozumově nadaných studentů s poruchou učení

School experience of gifted students with learning disabilities
Anotace:
Práce je zaměřena na rozumově nadané studenty s poruchou učení nebo také na studenty s tzv. dvojí výjimečností. Tato specifická skupina žáků/studentů je u nás prozatím jen málo prozkoumanou oblastí. Pojem rozumového nadání a poruchy učení je pro laickou veřejnost protiklad. Přitom tito studenti právě díky obtížím vyplývajícím jak z poruchy učení, tak rozumového nadání, čelí ve školní docházce mnoha …více
Abstract:
The focus of this diploma thesis is centered on the population of gifted students with learning disorders, or to so-called "twice-exceptional students". This specific group of population is rarely the topic of research. The concepts of intellectual talent and learning disorder seem to be in contrast for general public. However, these students are confronted at school with many problems. Incorrect or …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Věra Konečná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií