Filip Húšť

Bachelor's thesis

Analýza využití Zlínského Filmového Festivalu pro budování Analýza využití Zlínského filmového festivalu značky Kovárny VIVA a.s. a nábor zaměstnanců

Analysis of Using Zlín Film Festival for Brand Building of Kovárna VIVA a.s. and Recruitment of Employees
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá budováním značky zaměstnavatele společnosti Kovárna VIVA a.s. v průběhu 62. ročníku Zlínského Filmového Festivalu. Teoretická část práce je věnována představení public relations a dále se zaměřuje pouze na jednu část PR, budování značky zaměstnavatele. Následují obecná doporučení, jak tuto oblast marketingu ve firmě rozvíjet. Praktická část představuje společnost Kovárna …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the employer branding of Kovárna VIVA a.s. during the 62nd year of the Zlín Film Festival. The theoretical part is dedicated to introducing public relations, further, this part is focused only on one aspect of PR, employer branding. General recommendations on improving this part of marketing in a company are followed. The practical part introduces the company Kovárna …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Húšť, Filip. Analýza využití Zlínského Filmového Festivalu pro budování Analýza využití Zlínského filmového festivalu značky Kovárny VIVA a.s. a nábor zaměstnanců. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe