Ing. Kateřina Pěničková

Bachelor's thesis

Využití Product placementu v integrované marketingové komunikaci

Use of Product placement in integrated marketing communications
Abstract:
Tématem bakalářské práce je využití product placementu v integrované marketingové komunikaci. Product placement už delší dobu není vnímán jako skrytá reklama, naopak se mu podařilo získat pevné postavení v rámci integrované marketingové komunikace, kde představuje prostředek, který je schopen doručit cílové skupině sdělení nenásilnou a pohodlnou cestou. Práce se zabývá základní problematikou týkající …more
Abstract:
The theme of the bachelor thesis is the use of product placement in integrated marketing communications. Product placement is not perceived as surreptitious advertising for a longer period of time. On the contrary, it managed to gain a strong position in the integrated marketing communications, where represents a tool which is able to deliver a message to the target group by effortless and comfortable …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2014
  • Supervisor: prof. MgA. Jiří Svoboda
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní