Tomáš RAIS
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníka
Factors affecting consumer buying behaviour
Abstract:
Předložená práce je zaměřená na nákupní chování spotřebitelů při nákupu balených vod. Cílem práce bylo zjistit, do jaké míry různé faktory spotřebitele ovlivňují s důrazem na vliv barev. Výzkumná část byla rozdělena na dotazníkové šetření a rozhovory, které ověřovaly zjištěné závěry z předchozí výzkumné části. Zjištěny byly rozdíly v prvcích, které pomáhají spotřebitelům rozpoznat svojí oblíbenou balenou …moreAbstract:
The thesis focuses on consumer shopping behaviour when shopping bottled water. The goal of the thesis was to find out to which extent various factors affect consumers and special attention is paid to the influence of colours. The research part was divided into the part of questionnaires and the interviews which verified the conclusions drawn from the previous part. Some differences were discovered …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Janeček
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RAIS, Tomáš. Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníka. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Nákupní chování mladé české generace v oblasti udržitelné módy
Denisa MORONGOVÁ -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu potravin
Kateřina Stejskalová -
Vliv reklamních kampaní na nákupní chování spotřebitele
Marek Putna -
Význam knižní obálky v nákupním chování žen
Patrik Tomšů -
Vliv WoM na nákupní chování
Aneta Řehánková -
Vliv celebrit v reklamě na nákupní chování zákazníků
Lucie Hrušková -
Vliv značky zdravé výživy na nákupní chování zákazníků
Kristýna KÁROVÁ