Nové nástroje komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky – Bc. Tereza Popelková
Bc. Tereza Popelková
Bachelor's thesis
Nové nástroje komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
New methods of communication utilized in the process of customer relationship management
Abstract:
Bakalářská práce se v první části zabývá marketingovou komunikací, popisuje její nové formy a celou problematiku propojuje s řízením vztahů se zákazníky. Teoretická východiska aplikuje na zvolený subjekt, kterým je firma La Lorraine. Jedním z hlavních cílů bakalářské práce je zjištění implementace řízení vztahů se zákazníky a stav marketingové komunikace firmy La Lorraine. Práce na základě výsledků …moreAbstract:
Bachelor thesis in the first part, deals with marketing communications, describes its new forms and the whole issue is connected with the customer relationship management. Theoretical solutions applied to the chosen subject, which the company La Lorraine. One of the main objectives of this thesis is to determine the implementation of customer relationship management and state marketing communications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nzu43/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane