Bc. Jana Marešová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace s neslyšícími

Abstract:
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu stávajícího komunikačního mixu Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích a jeho vhodnosti pro cílovou skupinu neslyšících a vytvoření návrhu marketingové komunikace, jejích zásad a vhodných komunikačních kanálů ve vybraném subjektu. Úkolem teoreticko – metodologické části je definovat problematiku z obecného hlediska. Aplikační část si …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the current communication mix of The Institute of Technology and Business in Czech Budweis and its suitability for the target group of the deaf and to create a proposal of marketing communication, its principles and suitable communication channels for the deaf in the chosen subject. The task of the theoretical part is to define the issue in general terms …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Martíšek František

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích