Chatboty, marketingový nástroj pro komunikaci se zákazníky – Lenka Bělková
Lenka Bělková
Bakalářská práce
Chatboty, marketingový nástroj pro komunikaci se zákazníky
Chatbots, marketing tool for communication with customers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými nástroji, konkrétně chatboty. Chatbot je program určený k automatizované komunikaci mezi lidmi a dnes patří mezi trendy internetového marketingu. Čtenář se tu seznámí s pojmem marketing, internetovým marketingem a charakteristikou chatbotů. Cílem práce je potvrdit či vyvrátit hypotézy: „Četnost užívání internetu ovlivňuje možnost setkat se s chatboty.“ a „Lidé …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing tools, specifically chatbots. Chatbot is a program designed for automated communication between people and today is one of the trends of internet marketing. The reader will learn the terms marketing, internet marketing and chatbots. The aim of the thesis is to confirm or refute the hypotheses: "The frequency of internet use affects the ability to meet chatbots …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78754
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 1. 2020
- Vedoucí: Kamila Matysová
- Oponent: Vladimíra Khelerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78754
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout