Iveta Přívratská

Master's thesis

Marketingová strategie společnosti DECASPORT s.r.o.

Marketing Strategy of DECASPORT s.r.o.
Anotácia:
Za cíl této práce jsem si vytyčila analýzu marketingové strategie řetězce maloobchodních prodejen se sportovním vybavením Decathlon. Na základě této analýzy a zpracovaného dotazníkového šetření jsem stanovila návrhy a doporučení na zlepšení stávající marketingové strategie. Marketingová analýza se skládá z PEST a SWOT analýzy, analýzy konkurence a komunikace. Dotazník je zpracován komplexně, od povědomí …viac
Abstract:
As the objective of this work I set the marketing strategies analysis of Decasport retail store chain with sports equipment. Based on this analysis and evaluated survey I determined the suggestions and recommendations for improving the current marketing strategies. The marketing analysis consists of PEST and SWOT analysis as well as analysis of competition and communication. The survey is handled in …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
  • Vedúci: Milan Postler
  • Oponent: Michal Škoda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50169