Marketingová strategie společnosti DECASPORT s.r.o. – Iveta Přívratská
Iveta Přívratská
Master's thesis
Marketingová strategie společnosti DECASPORT s.r.o.
Marketing Strategy of DECASPORT s.r.o.
Anotácia:
Za cíl této práce jsem si vytyčila analýzu marketingové strategie řetězce maloobchodních prodejen se sportovním vybavením Decathlon. Na základě této analýzy a zpracovaného dotazníkového šetření jsem stanovila návrhy a doporučení na zlepšení stávající marketingové strategie. Marketingová analýza se skládá z PEST a SWOT analýzy, analýzy konkurence a komunikace. Dotazník je zpracován komplexně, od povědomí …viacAbstract:
As the objective of this work I set the marketing strategies analysis of Decasport retail store chain with sports equipment. Based on this analysis and evaluated survey I determined the suggestions and recommendations for improving the current marketing strategies. The marketing analysis consists of PEST and SWOT analysis as well as analysis of competition and communication. The survey is handled in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50169
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Michal Škoda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50169
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec