Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace. – Mgr. Lenka ČARKOVÁ
Mgr. Lenka ČARKOVÁ
Diplomová práce
Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace.
Methodology of introducing new product into the marketplace using tools of marketing communication.
Anotace:
Ve své diplomové práci se zaměřím na problematiku uvedení nového produktu na trh, stra-tegie s tímto úkonem spojených a využití jednotlivých forem marketingové komunikace v rámci tohoto procesu. Cílem této práce je vytvoření metodologie, která by mohla sloužit jako návod pro obchodní společnost při uvedení nového produktu na trh. Tato metodologie bude vytvořena na zá-kladě teoretických marketingových …víceAbstract:
In my diploma thesis I focus on introducing new product into the marketplace using tools of marketing communication. I will describe also the strategies used during the period of introducing new product. The objective of this work is to create the methodology used as an instruction for business companies during the introduction new product into the marketplace. This methodology is creating on theory …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10554
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČARKOVÁ, Lenka. \textit{Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/k887as/.
Jak správně citovat práci
ČARKOVÁ, Lenka. Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace.. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček