Mgr. Lenka ČARKOVÁ

Master's thesis

Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace.

Methodology of introducing new product into the marketplace using tools of marketing communication.
Abstract:
Ve své diplomové práci se zaměřím na problematiku uvedení nového produktu na trh, stra-tegie s tímto úkonem spojených a využití jednotlivých forem marketingové komunikace v rámci tohoto procesu. Cílem této práce je vytvoření metodologie, která by mohla sloužit jako návod pro obchodní společnost při uvedení nového produktu na trh. Tato metodologie bude vytvořena na zá-kladě teoretických marketingových …more
Abstract:
In my diploma thesis I focus on introducing new product into the marketplace using tools of marketing communication. I will describe also the strategies used during the period of introducing new product. The objective of this work is to create the methodology used as an instruction for business companies during the introduction new product into the marketplace. This methodology is creating on theory …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier: 10554

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ČARKOVÁ, Lenka. Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace.. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.