Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace. – Mgr. Lenka ČARKOVÁ
Mgr. Lenka ČARKOVÁ
Master's thesis
Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace.
Methodology of introducing new product into the marketplace using tools of marketing communication.
Abstract:
Ve své diplomové práci se zaměřím na problematiku uvedení nového produktu na trh, stra-tegie s tímto úkonem spojených a využití jednotlivých forem marketingové komunikace v rámci tohoto procesu. Cílem této práce je vytvoření metodologie, která by mohla sloužit jako návod pro obchodní společnost při uvedení nového produktu na trh. Tato metodologie bude vytvořena na zá-kladě teoretických marketingových …moreAbstract:
In my diploma thesis I focus on introducing new product into the marketplace using tools of marketing communication. I will describe also the strategies used during the period of introducing new product. The objective of this work is to create the methodology used as an instruction for business companies during the introduction new product into the marketplace. This methodology is creating on theory …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier:
10554
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČARKOVÁ, Lenka. \textit{Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/k887as/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČARKOVÁ, Lenka. Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace.. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček