Bc. Karina Zaitseva

Master's thesis

Evaluace marketingové strategie vybrané organizace

Evaluation of the marketing strategy of the selected organization
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem marketingové strategie a komunikačního marketingu jako její nedílné součásti. Cílem této práce je zhodnotit stávající strategii vybrané společnosti. Veškeré získané údaje slouží jako podklad pro zpracování autorčiných návrhů v závěrečné části. Použitá data jsou čerpána z odborné literatury domácího i zahraničního původu, oficiálních webových zdrojů i sociálních médií …more
Abstract:
The master thesis deals with the topic of marketing strategy and communication marketing as its integral part. The aim of this thesis is to evaluate the current strategy of the selected organization. All the obtained data serve as a basis for the author's proposals in the final part. The information used are drawn from the literature of domestic and international origin, official web sources and social …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2022
  • Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Martin Kocourek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomická

Institute of Hospitality Management and Economics

Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing Management in Hospitality and Tourism Industry