Projekt zefektivnění marketingové komunikace festivalu Koncert bez hranic – Bc. Jana Bartková
Bc. Jana Bartková
Diplomová práce
Projekt zefektivnění marketingové komunikace festivalu Koncert bez hranic
The Project of marketing communication efficiency improvement of "Koncert bez hranic" festival
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu zefektivnění eventu s názvem Koncert bez hranic, který pořádá spolek AlternativaPro. Teoretická část definuje základní pojmy, jako jsou marketing služeb, popisuje proces marketingového řízení a tvorby strategií. Analytická část obsahuje analýzu a vyhodnocení současných marketingových aktivit festivalu a situační analýzu. Na základě těchto analýz …víceAbstract:
This thesis is focused on creating more effective event called Koncert bez hranic, which is organized by AlternativaPro. The theoretical part defines basic concepts of marketing services, event and describes their specifics. The analytical part evaluates the current situation and recommends changes. The next year festival project will be based on the analysis of current situation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bartková, Jana. Projekt zefektivnění marketingové komunikace festivalu Koncert bez hranic. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec