Bc. Jana Bartková

Diplomová práce

Projekt zefektivnění marketingové komunikace festivalu Koncert bez hranic

The Project of marketing communication efficiency improvement of "Koncert bez hranic" festival
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu zefektivnění eventu s názvem Koncert bez hranic, který pořádá spolek AlternativaPro. Teoretická část definuje základní pojmy, jako jsou marketing služeb, popisuje proces marketingového řízení a tvorby strategií. Analytická část obsahuje analýzu a vyhodnocení současných marketingových aktivit festivalu a situační analýzu. Na základě těchto analýz …více
Abstract:
This thesis is focused on creating more effective event called Koncert bez hranic, which is organized by AlternativaPro. The theoretical part defines basic concepts of marketing services, event and describes their specifics. The analytical part evaluates the current situation and recommends changes. The next year festival project will be based on the analysis of current situation.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bartková, Jana. Projekt zefektivnění marketingové komunikace festivalu Koncert bez hranic. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe