Návrh marketingového plánu svatebního salonu Bonetka – Jitka MAŇÁSKOVÁ, DiS.
Jitka MAŇÁSKOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Návrh marketingového plánu svatebního salonu Bonetka
Proposal of Marketing Plan of Bridal Salon Bonetka
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je vypracování marketingového plánu svatebního salonu Bonetka. Práce tvoří dvě části, teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou uvedeny poznatky vztahující se k tématu práce. Krátké seznámení s pojmy, jako je marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, marketingový plán. V analytické části je obsahem, definování poslání a cílů firmy, situační analýza a zvolení …víceAbstract:
The content of this thesis is the development of a marketing plan for Bridal Salon Bonetka. The work consists of two parts, theoretical and analytical. The theoretical part provides knowledge related to the topic of the thesis: a short introduction to concepts such as marketing, marketing communication, marketing mix, marketing plan. The analytical part contains defining the mission and objectives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAŇÁSKOVÁ, Jitka. Návrh marketingového plánu svatebního salonu Bonetka. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec