Analýza konkurence webového serveru – Bc. Tereza KABRDOVÁ
Bc. Tereza KABRDOVÁ
Bakalářská práce
Analýza konkurence webového serveru
Analysis of the competing business of webportal
Anotace:
Tato bakalářská práce je analýzou konkurence zábavně informačního serveru Vychytané.cz. Server je zaměřený na aktivně bavící se společnost ve Zlínském regionu, autoři preferují zajímavé události z různých témat. Teoretická část je vypracovaná na základě dostupné literatury v rámci marketingu, internetu, konkurence a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření, SWOT analýzu a …víceAbstract:
The paper deals with competition analysis of entertaining informative webportal Vychytané.cz. Webportal is specialized on actively enjoying people in region Zlín, authors prefer just interesting matters from different subjects. The theory is elaborated on the basis of accessible bibliography of marketing, internet, competing business and marketing research. The practical part consist marketing research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008
Identifikátor:
7461
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KABRDOVÁ, Tereza. Analýza konkurence webového serveru. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Manová Manová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková