Bc. Michaela Jerhotová

Bakalářská práce

Srovnání vlivu reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy

Anotace:
V mé bakalářské práci jsem se zaměřila na reklamu a podporu prodeje u truhlářské firmy soukromého podnikatele. Práce se skládá ze dvou hlavních částí, a to části teoreticko-metodické a aplikační. V teoreticko-metodické části jsem se nejprve zabývala tématikou, týkající se základních pojmů marketingu, následně jsem podrobně zpracovala hlavní nástroje komunikačního mixu, a to především reklamu a podporu …více
Abstract:
In my bachelor thesis I focused on advertising and sales promotion a joinery private company. The work consists of two main parts, the first one is theoretical-methodological and the second one practical. In the theoretical-methodological part I dealt with issues concerning basic concepts of marketing, consequently I worked up the main tools of communication mix in detail, particularly advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2014
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma