Srovnání vlivu reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy – Bc. Michaela Jerhotová
Bc. Michaela Jerhotová
Bakalářská práce
Srovnání vlivu reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy
Anotace:
V mé bakalářské práci jsem se zaměřila na reklamu a podporu prodeje u truhlářské firmy soukromého podnikatele. Práce se skládá ze dvou hlavních částí, a to části teoreticko-metodické a aplikační. V teoreticko-metodické části jsem se nejprve zabývala tématikou, týkající se základních pojmů marketingu, následně jsem podrobně zpracovala hlavní nástroje komunikačního mixu, a to především reklamu a podporu …víceAbstract:
In my bachelor thesis I focused on advertising and sales promotion a joinery private company. The work consists of two main parts, the first one is theoretical-methodological and the second one practical. In the theoretical-methodological part I dealt with issues concerning basic concepts of marketing, consequently I worked up the main tools of communication mix in detail, particularly advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/q3g17/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JERHOTOVÁ, Michaela. \textit{Srovnání vlivu reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/kafa59/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková