Analýza návštěvnosti a následná propagace webových stránek – Tomáš Jiránek
Tomáš Jiránek
Bachelor's thesis
Analýza návštěvnosti a následná propagace webových stránek
Analysis of visitors and subsequent promotion of websites
Anotácia:
Tato práce se zaměřuje na analýzu návštěvnosti a následnou propagaci webových stránek. Cílem práce je analýza současného stavu firmy a následné navržení marketingových praktik, které přilákají a přimějí nové i stávající zákazníky ke koupi produktů.V teoretické části si vysvětlíme čtyři základní části nezbytné pro každý e-shop, který se chce utkat v boji s konkurencí. Těmi jsou bezplatné záznamy webových …viacAbstract:
This thesis is focused on the analysis of visitors and subsequent promotion of websites. The aim is to analyze the current situation of the company and then to propose the marketing practices how to attract new and current customers to buy the product.The theoretical part will explain four basic parts necessary for each ecommerce, which wants to compete with competitors. These are free records into …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Martin Juhas
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků
Jan MOUCHA
Názov
Vložil
Vložené
Práva