Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu – Bc. Kristýna Svobodová
Bc. Kristýna Svobodová
Master's thesis
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Effective Application of PPC Systems in on-line Marketing
Abstract:
Moje diplomová práce se věnuje PPC systémům a jejich efektivnímu využití v internetovém marketingu. V současnosti představuje on-line marketing důležitou součást marketingového mixu firem. V teoretické části se zaměřím na rozdělení nástrojů on-line marketingu a jejich analýzu. V praktické části představím společnost Esthé a.s. a provedu analýzu rentability stávajících marketingových aktivit zajišťovaných …moreAbstract:
My thesis is dedicated to PCC systems and their efficient use in internet marketing. Nowadays on-line marketing represents an important part of the marketing mix of companies. The theoretical part focuses on the division of on-line marketing tools and their analysis. The practical part introduces the company Esthé a.s. and analyzes the profitability of current marketing activities supplied by an external …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/u09xl/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: Mgr. Pavel Kotyza
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout