Podcasting jako nový mediální trend – Nikola Kuldová
Nikola Kuldová
Bakalářská práce
Podcasting jako nový mediální trend
Podcasting as a new media trend
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podcastingu, věnuje se užití tohoto fenoménu jako nové formy marketingové komunikace. Definuje technologické předpoklady nutné pro jeho vznik, popisuje jeho vývoj a současný stav v České republice. Pozornost je také věnována možnostem monetizace podcastu. Podstatná část se zaměřuje na aktuální trendy v audio tvorbě. Případová studie poskytuje vhled do procesu …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of podcasting, it is devoted to use the phenomenon of podcasting as a new form of marketing communication. It defines the technological requirements necessary for its creation, it describes its development and current state in the Czech Republic. Attention is also focused on different ways to monetize a podcast. A significant part of the thesis focuses on current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kuldová, Nikola. Podcasting jako nový mediální trend. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Optimalizace marketingové komunikace na základě segmentace trhu vybrané firmy
Jakub Khun -
Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
Martin Holata -
Analýza marketingové komunikace na bankovním trhu a segmentace spotřebitelů v ČR
Michal Jedlička -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Tomáš Hajíček -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil