Bc. Barbora Netolická
Diplomová práce
Strategická analýza firmy
Strategic analysis of the company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá okolním prostředí podniku v hotelnictví a strategickou analýzou. V první části práci jsou vymezeny základní pojmy z oblasti strategického přístupu k řízení podniku a definovány jednotlivé metody, které jsou aplikovány k dosažení cíle. Cílem práce je provedení strategické analýzy Hotelu Olympionik. Ve druhé části práce je zpracována analýza makrookolí podniku pomocí metody …víceAbstract:
Master´s dissertation is focused on environment business in the hotel industry and the strategic analysis. The first part of the dissertation defines the basic concepts of strategic approach to business management and defines the individual methods that are applied to achieve the goal. The aim of dissertation is to carry out the strategic analysis of Hotel Olympionik. In the second part of the dissertation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/g4sf6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova