Bc. Barbora Netolická
Master's thesis
Strategická analýza firmy
Strategic analysis of the company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá okolním prostředí podniku v hotelnictví a strategickou analýzou. V první části práci jsou vymezeny základní pojmy z oblasti strategického přístupu k řízení podniku a definovány jednotlivé metody, které jsou aplikovány k dosažení cíle. Cílem práce je provedení strategické analýzy Hotelu Olympionik. Ve druhé části práce je zpracována analýza makrookolí podniku pomocí metody …moreAbstract:
Master´s dissertation is focused on environment business in the hotel industry and the strategic analysis. The first part of the dissertation defines the basic concepts of strategic approach to business management and defines the individual methods that are applied to achieve the goal. The aim of dissertation is to carry out the strategic analysis of Hotel Olympionik. In the second part of the dissertation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 6. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/g4sf6/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova