Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market – Ing. Maria Bykova
Ing. Maria Bykova
Diplomová práce
Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
Anotace:
Diplomová práce analyzuje strategie a nástroje na podporu prodeje nových produktů.Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy vztahující se k tématu, jako jsou novost, stage-gate model, push a pull strategie, cílové publikum, pól fitness atd. Popisuje různé typy nástrojů, které jsou široce používány v oblasti podpory prodeje. Praktická část je zaměřena na strategie, které jsou použitelné pro nové …víceAbstract:
The diploma thesis analyses the strategies and tools of sales promotion for new products. The theoretical part of the work explains the basic terms related to the topic, such as novelty, stage-gate model, push and pull strategy, target audience, pole fitness etc. It describes different type of tools which are widely used in sales promotion. The practical part is focused on strategies, which are applicable …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vfvpt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri