Veronika Pudíková

Diplomová práce

Marketingová strategie turistického produktu ve venkovském prostředí

Marketing strategy of a tourist product in a rural environment
Anotace:
Zvolená problematika má za cíl najít takový způsob marketingového projevu, který je účinný a efektivní, zároveň ale finančně příznivý vzhledem k velikosti turistického produktu. V práci jsou uloženy dva výzkumné úkoly. První zahrnuje celkovou marketingovou situační analýzu, která produkt vyhodnotí a navrhne možné strategie. Druhým výzkumným úkolem je samotné vypracování marketingové strategie na základě …více
Abstract:
The topic has been chosen in order to find marketing rhetoric that would not only be practical and effective but also economical in context of size of given tourist product. In this work there are two main goals of research. The first one focuses on overall marketing analysis which will analyse the product itself and come up with possible strategies. The second goal focuses on drawing up specific marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2019
  • Vedoucí: Jana Krbová
  • Oponent: Martin Musil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75598